D-Link DIR-845L/E

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de D-Link DIR-845L/E op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,5

iBootuser 13-02-2014
Geschreven voor: D-Link DIR-845L/E

De router is natuurlijk een licht en eenvoudig ding.... eens het geïnstalleerd is. De installatie liep zeker niet plug and play. Pas na het consulteren van blogs en users groepen moest ik tot de ontdekking komen dat een bepaalde waarde 0 of 1 kon bevatten maar zeker niet 0 mocht zijn in het geval een TELENET router. Cable connect werkte direct perfect. Het aangprezen ongelooflijke bereik van de ingebouwde WIFI antennes was een spijtige teleurstelling. Mijn 3 jaar oude SiteCom 461D10 is duideljk beter te onvangen op de tweede verdieping. Spijtig want daarvoor (feature specs) had ik de D-Link gekocht in de hoop met één router alles te kunnen oplossen. Nu dus een GBit router beneden voor de snelle data transfer tussen de PC/MAC en de NAS, en boven de SiteCom Router voor de verbindingen vanuit de kinderen hun kamers. Nu moet ik nog proberen om van de MAc via de Dlink en de Telenet router naar de Sitecom te geraken om daar te kunnen printen... www weet wel raad zeker? Dit speelgoed is niet plug en play, maar toegegeven... 5 jaar geleden zou het gewoon niet werken.... er is verbetering.

Damuse 13-02-2014
Geschreven voor: D-Link DIR-845L/E

Deze router is heel gemakkelijk te installeren en voldoet aan al mijn eisen.
Pracht van een aankoop.
Raad het aan iedereen aan.

Koen-Jules 13-02-2014
Geschreven voor: D-Link DIR-845L/E

Ik ben uiterst tevreden van dit apparaat, ik had vroeger een DIR-600 ook van Dlink, maar die was al een 5 tal jaren oud, het signaal was niet zo best meer, ik vertrouwde op nieuwe en betere technologie, bleef bij D-Link, en mijn signaalsterkte is verdubbeld. Ook mooi meegenomen is de mogelijkheid om er een NAS van te maken, ik heb er nu momenteel een USB-hubje op geplaatst met twee USB-HDD van 500 GB, met mijn linux computers overal in het huis verbind ik me met mijn centrale HDD, ik kan zelfs op verplaatsing via mijn smartphone of laptop aan mijn bestanden. Mijn satelliet-decoders zijn er ook mee verbonden, ik maak tv-opnames via wifi op deze zelfde HDD en bekijk ze dan achteraf terug via diezelfde wifi.

heavy_ 13-02-2014
Geschreven voor: D-Link DIR-845L/E

Slechte ervaringen. Na het volgen van de installatiegids was er wel signaal vanuit het toestel, maar de internetverbinding kwam niet door. Na dit te hebben opgelost, zond de router minder ver en trager wifi signaal dan de router van Telenet. Ik raad dit toestel zeker niet aan, omwille van deze redenen.

Krob 13-02-2014
Geschreven voor: D-Link DIR-845L/E

De router is redelijk mooi van design, maar het plastiek voelt vrij fragiel aan. Wat de eerste indruk geeft dat hij breekbaar is. Op zich geen probleem natuurlijk daar je hem na installatie niet meer moet aanraken.
De installatie ging vlot, er zat naast de handleiding ook een klein stickertje bij met de paar stapjes die je moet doorlopen voor de installatie en met het default wachtwoord. En daarmee kom je ruimschoots toe.
Ik heb mijn router in de achter-aanbouw van mijn huis gezet, hij staat daar dus eigenlijk buiten de dikkere buitenmuren. Toch krijg ik een perfect signaal tot op de bovenste verdieping.
Ik kan probleemloos remote desktoppen, films streamen en files afhalen van de harde schijf die rechtstreeks aan de router is aangesloten.
Ook draadloos games streamen naar de Nvidia Shield is geen probleem!